PRĘDKOŚĆ WZNOSZENIA TYCH CACEK Z PEŁNYMI ZBIORNIKAMI I DWUDZIESTKĄ ( W PRZYPADKU CESSNY ) LUB DZIESIĄTKĄ ( W PRZYPADKU TURBO FINISTÓW ) SPADOCHRONIARZY 0 WYNOSI 10 M/SEK, WYNIESIENIE TEJ GRUPY NA 4000 METRÓW TO 10 – 15 MINUT.
ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ HOLOWANIA NIMI SZYBOWCÓW LUB REKLAM, ALE MY „HOLUJEMY” WYŁĄCZNIE WAS:)
A DLATEGO, ŻE MAMY NAD NIMI CAŁKOWITĄ KONTROLĘ!:)TRZEBA TUTAJ WSPOMNIEĆ O WZGLĘDACH BEZPIECZEŃSTWA, JAK CERTYFIKATY, PRZEGLĄDY, KTÓRYM MUSZĄ BYĆ PODDAWANE SAMOLOTY. KOLEJNA KWESTIA, TO DOWOLNOŚĆ W DYSPONOWANIU MIEJSCEM I CZASEM WYLOTÓW. SAMI JESTEŚMY SWOIMI PANAMI…:) NIE OGRANICZAJĄ NAS NICZYJE GRAFIKI I ZOBOWIĄZANIA – MY I NASZE CUDOWNE SAMOLOTY – JESTEŚMY WYŁĄCZNIE DLA WAS!
Nie wdając się w szczegóły:)
CESSNA:
FINISTY:
ROZPIĘTOŚĆ M – 14,86, DŁUGOŚĆ M -9,80, POWIERZCHNIA NOŚNA M2 20,44, MASA WŁASNA KG- 1450, MAKSYMALNY ŁADUNEK KG – 1000, MASA CAŁKOWITA KG- 2700, PRĘDKOŚĆ PRZELOTOWA KM/H – 275, PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA KM/H 305, PRĘDKOŚĆ LĄDOWANIA KM/H- 108, WZNOSZENIE M/SEK- 10, WZNOSZENIE NA 4000 M Z 10 SPADOCHRONIARZAMI MIN –10, ZASIĘG KM- 650, ZASIĘG Z DODATKOWYMI ZBIORNIKAMI KM – 1500, PUŁAP PRAKTYCZNY M – 6000.