reklamacje
i zwroty
reklamacje
i zwroty

Reklamacje i zwroty

Zwrot zakupionego vouchera

Kupiłeś voucher w prezencie, a obdarowany jednak nie był nastawiony do skoku tak pozytywnie, jak TY? Rozmyśliłeś się i jednak chcesz jeszcze poczekać z wykonaniem skoku? Zdarzyło się COŚ, czego nie przewidywałeś i nie możesz wykonać skoku? Nie martw się i Pamiętaj, że…:

  1. Każdy zakupiony na naszej stronie produkt podlega zwrotowi w ciągu 14 dni od momentu zakupu – bez podania przyczyny.
  1. O chęci zwrotu produktu należy poinformować nas wysyłając maila pod adres kontakt@plstrefa.pl. W treści maila powinien być zawarty numer vouchera – przyporządkowany podczas procesu zakupowego oraz numer konta, na który mamy przelać pieniądze. 
  2. Pieniądze zostaną zwrócone na konto bankowe z którego dokonano zakupu – w terminie nie późniejszym, niż 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia. W przypadku zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, zwrot zostanie wykonany na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej klienta.
  3. Zwrotowi nie podlegają wykorzystane vouchery.

 Reklamacje

Wkładamy ogrom wysiłku, żeby oferowane przez nas usługi wykonywane było z najwyższą starannością – jeśli jednak cokolwiek pójdzie nie po Twojej myśli napisz do nas – postaramy się aby skok ze spadochronem przyniósł wyłącznie miłe wspomnienia!

  1. Klient ma prawo reklamować wykonane przez nas usługi.
  1. Reklamacja powinna zostać zgłoszona w terminie 14 dni od momentu wykonania usługi przez PL Strefa.
  2. Reklamacja powinna zawierać dane Usługobiorcy tj. imię i nazwisko, adres, numer zamówienia i nazwę Usługi, na którą został wykupiony voucher, a także zwięzły opis problemu i podstawy składanej reklamacji.
  3. Informacje względem reklamowanej usługi powinny wpłynąć do nas w formie pisemnej – na adres mailowy kontakt@plstrefa.pl. Aby przyspieszyć rozpatrzenia reklamacji zapraszamy także do kontaktu na naszych profilach na faceebook-u.
  1. PL Strefa ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji i zaproponowanie rozwiązania. Staramy się jednak, żeby odpowiadać bezzwłocznie.
  2. Reklamacji nie podlega przełożenie terminu skoku na inny termin z uwagi na niesprzyjające warunki pogodowe i techniczne.

Ograniczenia w wykonaniu skoku

  1. Z uwagi na względy bezpieczeństwa :

– waga osoby skaczącej nie może przekraczać 110 kg

– wzrost osoby skaczącej nie może być niższy, niż 140 cm

– ogólny stan zdrowia osoby skaczącej musi pozwalać na bezpieczne wykonanie skoku – o każdych odstępstwach od ogólnie przyjętej normy należy powiadomić swojego lekarza i z nim skonsultować możliwość wykonania skoku

Personel PL Strefy odmówi wykonania skoku z osobą, której stan wskazuje na spożycie środków odurzających – środki za zakupiony skok nie zostaną wówczas zwrócone – także plisss – świętujemy już po wykonanym skoku.

  1. Osoby niepełnoletnie – z uwagi na regulacje prawne  – powinny stawić się na skok wraz z rodzicami, lub opiekunami prawnymi, a zgoda na skok powinna zostać podpisana przez wszystkich opiekunów lub obojga rodziców.