Pl Strefa Logo
Pl Strefa Logo
odwiedz nas na
zarezerwuj skok Zobacz koszyk 0
  • Pl Strefa
    • Lokalizacje
      • Strefa Silesia
      • Strefa Baltic
    • Samoloty
    • Dlaczego u nas
  • Oferta
    • Skoki tandemowe
      • Skok w tandemie
      • Skok na prezent
      • Skoki evetnowe
    • Zostań skoczkiem
      • Szkolenie AFF
      • Szkolenie mini AFF
      • Skoki szkoleniowe AFF
  • Cennik
    • Skok w tandemie
    • Szkolenia na skoczka
    • Dla skoczka
  • Promocje
  • Sklep
  • Rezerwacja terminów
    • Zarezerwuj termin teorii aff
    • Zarezerwuj termin skoku w tandemie
  • Dla skoczka
    • Rejestracja – zakładanie konta
    • Logowanie – mam już konto
  • Kontakt
odwiedz nas na
Menu główne zamknij
Reklamacje i zwroty

Kochani,

poniżej przedstawiamy informacje względem zwrotów oraz reklamacji dotyczących prowadzonych przez nas usług.

Zwrot zakupionego vouchera

Kupiłeś voucher w prezencie, a obdarowany jednak nie był nastawiony do skoku tak pozytywnie, jak TY? Rozmyśliłeś się i jednak chcesz jeszcze poczekać z wykonaniem skoku? Zdarzyło się COŚ, czego nie przewidywałeś i nie możesz wykonać skoku? Nie martw się i Pamiętaj, że…:

1. Każdy zakupiony na naszej stronie produkt podlega zwrotowi w ciagu 14 dni od momentu zakupu – bez podania przyczyny.

2. O chęci zwrotu produktu należy poinformować nas wysyłając maila pod adres kontakt@plstrefa.pl. W treści maila powinien być zawarty numer vouchera – przyporządkowany podczas procesu zakupowego oraz numer konta, na który mamy przelać pieniądze.

3. Pieniądze zostaną zwrócone na konto bankowe z którego dokonano zakupu – w terminie nie późniejszym, niż 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia.

4.Zwrotowi nie podlegają wykorzystane vouchery.

 

Reklamacje

Wkładamy ogrom wysiłku, żeby oferowane przez nas usługi wykonywane było z najwyższą starannością – jeśli jednak cokolwiek pójdzie nie po Twojej myśli napisz do nas – postaramy się aby skok ze spadochronem przyniósł wyłącznie miłe wspomnienia!

1. Klient ma prawo reklamować wykonane przez nas usługi.

2. Reklamacja powinna zostać zgłoszona w terminie 14 dni od momentu wykonania usługi przez PL Strefa.

3. Informacje względem reklamowanej usługi powinny wpłynąć do nas w formie pisemnej – na adres mailowy kontakt@plstrefa.pl. Aby przyspieszyć rozpatrzenia reklamacji zapraszamy także do kontaktu na naszych profilach na fb.

4. PL Strefa ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji i zaproponowanie rozwiązania.Staramy się jednak, żeby odpowiadać bezzwłocznie.

5. Reklamacji nie podlega przełożenie terminu skoku na inny termin z uwagi na niesprzyjające warunki pogodowe i techniczne.

Pamiętaj!

W razie dodatkowych pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji – kliknij tutaj i zobacz opcje kontaktu z nami.

Pozdrawiamy serdecznie!

‹ › ×
Pl Strefa Logo Copyright 2023 PL Strefa Polityka prywatności Webdesign by Webidea.pl

Lokalizacje

  • Dlaczego u nas
  • Strefa Baltic
  • Strefa Silesia

Skoki w tandemie

  • Skocz w tandemie
  • Skok na prezent
  • Skoki eventove

kontakt

  • Gliwice tel: 48 602 557 757
  • Elbląg tel:793 155 580
  • kontakt@plstrefa.pl
  • Wyślij zapytanie
  • Kalendarz skoków

Informacje i pomoc

  • regulamin
  • RODO
  • zwroty / reklamacje
  • płatności