Kochani,
poniżej przedstawiamy informacje względem zwrotów oraz reklamacji dotyczących prowadzonych przez nas usług.
Kupiłeś voucher w prezencie, a obdarowany jednak nie był nastawiony do skoku tak pozytywnie, jak TY? Rozmyśliłeś się i jednak chcesz jeszcze poczekać z wykonaniem skoku? Zdarzyło się COŚ, czego nie przewidywałeś i nie możesz wykonać skoku? Nie martw się i Pamiętaj, że…:
1. Każdy zakupiony na naszej stronie produkt podlega zwrotowi w ciagu 14 dni od momentu zakupu – bez podania przyczyny.
2. O chęci zwrotu produktu należy poinformować nas wysyłając maila pod adres kontakt@plstrefa.pl. W treści maila powinien być zawarty numer vouchera – przyporządkowany podczas procesu zakupowego oraz numer konta, na który mamy przelać pieniądze.
3. Pieniądze zostaną zwrócone na konto bankowe z którego dokonano zakupu – w terminie nie późniejszym, niż 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia.
4.Zwrotowi nie podlegają wykorzystane vouchery.
Wkładamy ogrom wysiłku, żeby oferowane przez nas usługi wykonywane było z najwyższą starannością – jeśli jednak cokolwiek pójdzie nie po Twojej myśli napisz do nas – postaramy się aby skok ze spadochronem przyniósł wyłącznie miłe wspomnienia!
1. Klient ma prawo reklamować wykonane przez nas usługi.
2. Reklamacja powinna zostać zgłoszona w terminie 14 dni od momentu wykonania usługi przez PL Strefa.
3. Informacje względem reklamowanej usługi powinny wpłynąć do nas w formie pisemnej – na adres mailowy kontakt@plstrefa.pl. Aby przyspieszyć rozpatrzenia reklamacji zapraszamy także do kontaktu na naszych profilach na fb.
4. PL Strefa ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji i zaproponowanie rozwiązania.Staramy się jednak, żeby odpowiadać bezzwłocznie.
5. Reklamacji nie podlega przełożenie terminu skoku na inny termin z uwagi na niesprzyjające warunki pogodowe i techniczne.
Pamiętaj!
W razie dodatkowych pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji – kliknij tutaj i zobacz opcje kontaktu z nami.
Pozdrawiamy serdecznie!