Reklamacje i zwroty
Zwrot zakupionego vouchera
Kupiłeś voucher w prezencie, a obdarowany jednak nie był nastawiony do skoku tak pozytywnie, jak TY? Rozmyśliłeś się i jednak chcesz jeszcze poczekać z wykonaniem skoku? Zdarzyło się COŚ, czego nie przewidywałeś i nie możesz wykonać skoku? Nie martw się i Pamiętaj, że…:
- Każdy zakupiony na naszej stronie produkt podlega zwrotowi w ciągu 14 dni od momentu zakupu – bez podania przyczyny.
- O chęci zwrotu produktu należy poinformować nas wysyłając maila pod adres kontakt@plstrefa.pl. W treści maila powinien być zawarty numer vouchera – przyporządkowany podczas procesu zakupowego oraz numer konta, na który mamy przelać pieniądze.
- Pieniądze zostaną zwrócone na konto bankowe z którego dokonano zakupu – w terminie nie późniejszym, niż 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia. W przypadku zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, zwrot zostanie wykonany na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej klienta.
- Zwrotowi nie podlegają wykorzystane vouchery.
Reklamacje
Wkładamy ogrom wysiłku, żeby oferowane przez nas usługi wykonywane było z najwyższą starannością – jeśli jednak cokolwiek pójdzie nie po Twojej myśli napisz do nas – postaramy się aby skok ze spadochronem przyniósł wyłącznie miłe wspomnienia!
- Klient ma prawo reklamować wykonane przez nas usługi.
- Reklamacja powinna zostać zgłoszona w terminie 14 dni od momentu wykonania usługi przez PL Strefa.
- Reklamacja powinna zawierać dane Usługobiorcy tj. imię i nazwisko, adres, numer zamówienia i nazwę Usługi, na którą został wykupiony voucher, a także zwięzły opis problemu i podstawy składanej reklamacji.
- Informacje względem reklamowanej usługi powinny wpłynąć do nas w formie pisemnej – na adres mailowy kontakt@plstrefa.pl. Aby przyspieszyć rozpatrzenia reklamacji zapraszamy także do kontaktu na naszych profilach na faceebook-u.
- PL Strefa ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji i zaproponowanie rozwiązania. Staramy się jednak, żeby odpowiadać bezzwłocznie.
- Reklamacji nie podlega przełożenie terminu skoku na inny termin z uwagi na niesprzyjające warunki pogodowe i techniczne.
Ograniczenia w wykonaniu skoku
- Z uwagi na względy bezpieczeństwa :
– waga osoby skaczącej nie może przekraczać 110 kg
– wzrost osoby skaczącej nie może być niższy, niż 140 cm
– ogólny stan zdrowia osoby skaczącej musi pozwalać na bezpieczne wykonanie skoku – o każdych odstępstwach od ogólnie przyjętej normy należy powiadomić swojego lekarza i z nim skonsultować możliwość wykonania skoku
Personel PL Strefy odmówi wykonania skoku z osobą, której stan wskazuje na spożycie środków odurzających – środki za zakupiony skok nie zostaną wówczas zwrócone – także plisss – świętujemy już po wykonanym skoku.
- Osoby niepełnoletnie – z uwagi na regulacje prawne – powinny stawić się na skok wraz z rodzicami, lub opiekunami prawnymi, a zgoda na skok powinna zostać podpisana przez wszystkich opiekunów lub obojga rodziców.