Pl Strefa Logo
Pl Strefa Logo
odwiedz nas na
zarezerwuj skok Zobacz koszyk 0
  • Pl Strefa
    • Lokalizacje
      • Strefa Silesia
      • Strefa Baltic
    • Samoloty
    • Dlaczego u nas
  • Oferta
    • Skoki tandemowe
      • Skok w tandemie
      • Skok na prezent
      • Skoki evetnowe
    • Zostań skoczkiem
      • Szkolenie AFF
      • Szkolenie mini AFF
      • Skoki szkoleniowe AFF
  • Cennik
    • Skok w tandemie
    • Szkolenia na skoczka
    • Dla skoczka
  • Promocje
  • Sklep
  • Rezerwacja terminów
    • Zarezerwuj termin teorii aff
    • Zarezerwuj termin skoku w tandemie
  • Dla skoczka
    • Rejestracja – zakładanie konta
    • Logowanie – mam już konto
  • Kontakt
odwiedz nas na
Menu główne zamknij
Regulamin zakupów

 

Podmiot odpowiedzialny:

S C FINIST SP Z O. O SPÓŁKA KOMANDYTOWA

(KRS: 0000633566, NIP: 6312649647, REGON: 243277970)

z siedzibą w Gliwicach, przy ulicy Rubinowej 2 A.

Firma prowadzi działalność w postaci wykonywania skoków w tandemie, szkoleń na skoczka spadochronowego aff, oraz sprzedaży miejsc na skoki indywidualne dla skoczków spadochronowych.

Lokalizacje skoków wykonywanych przez podmiot, to Gliwice ( PL Strefa Silesia ), Elbląg ( PL Strefa Baltic )Leszno ( PL Strefa Leszno ) Olsztyn ( PL Strefa Mazury ).

 

W poniższym regulaminie przekazujemy Wam najważniejsze informacje i zasady odnoszące się do zakupu skoku ze spadochronem ma naszych strefach.

Zawarliśmy tutaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Pamiętajcie, że w razie dodatkowych pytań – jesteśmy do Waszej dyspozycji pod naszymi numerami telefonów, możecie tez napisać do nas na Facebooku lub na nasz adres mailowy kontakt@plstrefa.pl.

 

Zakup vouchera

  1. Do wykonania przez firmę usługi, niezbędne jest wykupienie vouchera na skok lub szklenie mini Aff na naszej stronie internetowej www.plstrefa.pl 

 

  • system zakupowy na naszej strefie jest podlega pełnej fiskalizacji. Zarówno dla Waszej, jak i naszej wygody.Pozwala to z dowolnym momencie sprawdzić status płatności, historię płatności za dane zamówienie. Pomaga także przy zwrotach, jak i reklamacjach. Dzięki niemu mamy dostęp do historii każdego zamówienia.Z uwagi na to, przyjmujemy wyłącznie płatności elektroniczne – wykonane przelewem tradycyjnym lub też za pośrednictwem PAYU.Na strefie istnieje również możliwość płatności kartą.Należy pamiętać, że płatności za pośrednictwem PAYU są księgowane raz dziennie – w dniach roboczych – znaczy to tyle, ze płatność dokonana danego dnia, może do nas dotrzeć w kolejnym dniu roboczym.

    Jeśli zdecydujecie się na płatność za pośrednictwem przelewu – w zależności od banku – płatność może do nas dotrzeć do dwóch dni roboczych od momentu dokonania wpłaty.

    Zaksięgowanie wpłaty na naszym koncie jest determinujące w zmianie statusu zamówienia na “zrealizowane”.

    Numer konta do wpłat za vouchery, to:

    Alior Bank S.A., numer 68 2490 0005 0000 4530 5553 4559

    S C FINIST SP. Z O.O. SP.K.
    ul. Rubinowa 2A
    44-100 Gliwice

    W razie dodatkowych pytań – jesteśmy do Twojej dyspozycji – dane kontaktowe znajdziesz tutaj.

Realizacja Vouchera

  1. Voucher na skok w tandemie realizowany jest w oparciu o rezerwacje daty i godziny skoku wykonaną przez Klienta na naszej stronie internetowej pod adresem https://manifest.plstrefa.pl/ rezerwacja w wyznaczonych terminach, oznaczonych w grafikach skoków.
  2. Terminy skoków mogą się różnić w zależności od lokalizacji skoku  – wybranej przez Klienta. Grafik skoków jest uruchamiany w momencie, kiedy otwierany jest sezon skoczny i zamykany wraz z jego zakończeniem.
  3. Działanie spadochronowe uzależnione jest od pogody – jeśli tylko uwarunkowania pogodowe są sprzyjające i pozwalają na bezpieczne i komfortowe wykonanie skoków – otwieramy sezon skoczny – zazwyczaj jest to w kwietniu – maju.Sezon skoczny trwa do momentu, kiedy warunki pogodowe są sprzyjające, zazwyczaj do listopada. Informacje względem otwarcia i zamknięcia sezonu skocznego zamieszczane są na naszej stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych firmy.

Voucher w formie elektronicznej i papierowej

  1. Po dokonaniu zamówienia Klient otrzymuje na wskazany w zamówieniu adres mailowy voucher w formie elektronicznej, do samodzielnego wydruku i wypełnienia.
  2. W razie, gdy Klient ma takie życzenie, może otrzymać wydrukowany voucher w formie papierowej – przesłany na wskazany w zamówieniu adres. Voucher ma format DL, drukowany jest na papierze kredowym o gr.300. Voucher, z uwagi na bezpieczeństwo danych oraz uniknięcia dostania się go w niepowołane ręce – wysłany jest INBLANCO – do samodzielnego uzupełnienia.Klient ponosi wówczas wyłącznie koszty przesyłki Vouchera, tj. 15 zł. Voucher jest wysyłany w ciągu 7 dni roboczych kurierem INPOST.

Ważność vouchera

Voucher zakupiony na naszej stronie www.plstrefa.pl jest ważny przez rok od daty zakupu. Voucher powinien zostać wykorzystany w tym terminie. Po upływie daty wskazanej w ofercie jest nieważny, i Klient nie ma prawa ubiegać się o zwrot środków finansowych.
Wyjątkiem są oferty promocyjne, gdzie za względu na krótszą datę ważności vouchera – jego cena jest niższa. Jest to jasno określone w konkretnej ofercie.

2.Voucher, którego ważność niebawem się kończy podlega odpłatnemu przedłużeniu do końca sezonu skocznego, w którym następuje przedłużenie jego ważności. Voucher należy przedłużyć przed upływem jego ważności dokonując zakupu “przedłużenie ważności vouchera” na stronie www.plstrefa.pl za kwotę 350 zł. Jeżeli voucher został zakupiony na więcej, niż jeden skok – kwotę 350 zł należy pomnożyć przez ilość skoków widniejących na voucherze.

3. Voucher, który utracił ważność nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą zgłoszenia chęci jego przedłużenia podlega płatnemu przedłużeniu do końca sezonu skocznego, w którym została zgłoszona chęć jego wznowienia. Voucher należy przedłużyć nie później, niż 6 miesięcy od jego wygaśnięcia dokonując zakupu ” wznowienie ważności wygasłego vouchera” na stronie www.plstrefa.pl za kwotę 600 zł.Jeżeli voucher został zakupiony na więcej, niż jeden skok – kwotę 600 zł należy pomnożyć przez ilość skoków widniejących na voucherze.

4. PL Strefa nie ma wpływu na przedłużenie ważności voucherów zakupionych u naszych pośredników.

 

Rezerwacja terminu i godziny skoku

1. Rezerwacji skoku dokonuje się w naszym systemie rezerwacyjnym – dostępnym na stronie www.plstrefa.pl w zakładce zarezerwuj termin skoku z tandemie. Po dokonaniu rezerwacji – zostaje ona potwierdzona za pomocą maila przesłanego na podany adres.
Nasz pracownik będzie kontaktował się dzwoniąc pod podany w formularzu rezerwacji numer telefonu – najpóźniej dzień przed skokiem, by potwierdzić rezerwację oraz przekazać informacje względem przygotowania do skoku.

2. Rezerwacja skoku przez nasz system jest wiążąca. Klient jest zobowiązany do poinformowania PL Strefy o zmianie terminu rezerwacji skoku z minimum 7 dniowym wyprzedzeniem – dzwoniąc pod numer telefonu zgodny z lokalizacją strefy.

3. Skok w tandemie może zostać przełożony przez PL Strefę na inny termin – z uwagi na złe warunki pogodowe lub techniczne. W takim przypadku przekładamy skok w tandemie na najbliższy wolny – dogodny dla Klienta termin. Informacja względem przełożenia skoku jest przekazywana Klientowi drogą telefoniczną w możliwie najszybszym terminie.

 

Przebieg skoku w tandemie

– Na strefie należy pojawić się na godzinę ustaloną podczas procesu rezerwacji.
– od tego momentu spędzicie Państwo na strefie ok. 2 h – to czas, w którym wypełniane są przez Was dokumenty, przeprowadzane jest szkolenie przed skokiem oraz przygotowanie do skoku – dobór kombinezonu, uprzęży itd.

Ograniczenia w wykonaniu skoku

1.Z uwagi na względy bezpieczeństwa :

– waga osoby skaczącej nie może przekraczać 110 kg

– wzrost osoby skaczącej nie może być niższy, niż 140 cm

– ogólny stan zdrowia osoby skaczącej musi pozwalać na bezpieczne wykonanie skoku – o każdych odstępstwach od ogólnie przyjętej normy należy powiadomić swojego lekarza i z nim skonsultować możliwość wykonania skoku

Personel PL Strefy odmówi wykonania skoku z osobą, której stan wskazuje na spożycie środków odurzających – środki za zakupiony skok nie zostaną wówczas zwrócone – także plisss – świętujemy już po wykonanym skoku:P

2.Osoby niepełnoletnie – z uwagi na regulacje prawne  – powinny stawić się na skok wraz z rodzicami, lub opiekunami prawnymi, a zgoda na skok powinna zostać podpisana przez wszystkich opiekunów lub obojga rodziców.

Zwrot zakupionego vouchera

Kupiłeś voucher w prezencie, a obdarowany jednak nie był nastawiony do skoku tak pozytywnie, jak TY? Rozmyśliłeś się i jednak chcesz jeszcze poczekać z wykonaniem skoku? Zdarzyło się COŚ, czego nie przewidywałeś i nie możesz wykonać skoku? Nie martw się i Pamiętaj, że…:

1. Każdy zakupiony na naszej stronie produkt podlega zwrotowi w ciagu 14 dni od momentu zakupu – bez podania przyczyny.

2. O chęci zwrotu produktu należy poinformować nas wysyłając maila pod adres kontakt@plstrefa.pl. W treści maila powinien być zawarty numer vouchera – przyporządkowany podczas procesu zakupowego oraz numer konta, na który mamy przelać pieniądze.

3. Pieniądze zostaną zwrócone na konto bankowe z którego dokonano zakupu – w terminie nie późniejszym, niż 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia.

4.Zwrotowi nie podlegają wykorzystane vouchery.

 

Reklamacje

Wkładamy ogrom wysiłku, żeby oferowane przez nas usługi wykonywane było z najwyższą starannością – jeśli jednak cokolwiek pójdzie nie po Twojej myśli napisz do nas – postaramy się aby skok ze spadochronem przyniósł wyłącznie miłe wspomnienia!

1. Klient ma prawo reklamować wykonane przez nas usługi.

2. Reklamacja powinna zostać zgłoszona w terminie 14 dni od momentu wykonania usługi przez PL Strefa.

3. Informacje względem reklamowanej usługi powinny wpłynąć do nas w formie pisemnej – na adres mailowy kontakt@plstrefa.pl. Aby przyspieszyć rozpatrzenia reklamacji zapraszamy także do kontaktu na naszych profilach na fb.

4. PL Strefa ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji i zaproponowanie rozwiązania.Staramy się jednak, żeby odpowiadać bezzwłocznie.

5. Reklamacji nie podlega przełożenie terminu skoku na inny termin z uwagi na niesprzyjające warunki pogodowe i techniczne.

Informacje względem RODO

Informujemy, że 25 maja 2018 r. weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (“RODO”) oraz ustawa o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r (Dz. U z 2018 poz. 1000)

Poniżej zebrano informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, które przekazujemy zgodnie z art. 13 RODO.   Zgodę na przetwarzanie danych osobowych zebranych w związku z korzystaniem ze strony można udzielić poprzez kliknięcie “Przejdź do strony”.

Dołożono wszelkich starań, aby zapewnić środki techniczne i organizacyjne ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.

 

Kto przetwarza Twoje dane osobowe?

Administratorem danych osobowych jest S.C. Finist Sp. z o.o. Sp. k z siedzibą w Gliwicach ul. Rubinowa 2a. Można skontaktować się z Administratorem pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres: ul.Rubinowa 2a 44-100 Gliwice lub poprzez wiadomość e-mail na adres: kontakt@plstrefa.pl

Administrator danych chętnie pomoże we wszystkich kwestiach związanych z ochroną danych osobowych, w szczególności udzieli odpowiedzi na pytania dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych.

Podstawy prawne przetwarzania danych osobowych:

Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt. c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane “RODO”) w związku z przetwarzaniem danych takich jak (Imię, Nazwisko, PESEL, dane kontaktowe itp.) a także wyrażona przez Ciebie zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Są to niezależne funkcjonujące podstawy prawne.

Powód przetwarzania danych osobowych

Twoje dane są przetwarzane w celach realizacji zakupów na naszej stronie internetowej oraz w celach marketingowych. Personalizujemy treści i reklamy a także poddajemy analizie aktywność na stronie i w Internecie.

Okres przetwarzania danych osobowych

Dane osobowe będą przez przetwarzane, w przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody, do momentu jej wycofania. Dane osobowe będą również przetwarzane przez okres niezbędny dla realizacji celów, o których mowa powyżej, a po tym okresie do momentu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub do momentu wygaśnięcia obowiązków przechowywania danych wynikających z przepisów prawa.
Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie wyrażonej zgody istnieje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

 

Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:

 W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo do:

dostępu do Twoich danych osobowych,

  1. sprostowania Twoich danych osobowych,
  2. usunięcia Twoich danych osobowych,
  3. ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych,
  4. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych,
  5. przenoszenia Twoich danych osobowych,
  6. wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Z praw wskazanych powyżej można skorzystać w szczególności poprzez: kontakt e mailowy pod adresem: kontakt@plstrefa.pl oraz kontakt pisemny, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Rubinowa 2a, 44-100 Gliwice w oparciu o usprawiedliwiony interes administratora (np. w celach marketingowych) nie będziemy ich dłużej przetwarzać dla wskazanych celów, jeżeli wniesiesz sprzeciw wobec takiego przetwarzania. Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania dotyczących Cię danych osobowych gdy:

  • przetwarzanie Twoich danych osobowych odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu lub dla celów statystycznych, a sprzeciw jest uzasadniony szczególną sytuacją w której się znalazłaś/eś lub
  • dane osobowe przetwarzane są na potrzeby marketingu bezpośredniego, w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim. Sprzeciw możesz wnieść pisząc na adres e-mail kontakt@plstrefa.pl
    Więcej informacji na temat sposobu realizacji Twoich praw określonych powyżej, możesz uzyskać kontaktując się z Administratorem Danych kontakt@plstrefa.pl

Zgoda

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez administratora Twoich danych osobowych pozyskanych w związku z korzystaniem przez Ciebie ze stron w celach marketingowych i innych technologiach poprzez przechowywanie informacji lub uzyskiwanie dostępu do informacji już przechowywanej w telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym abonenta lub użytkownika końcowego (np. Twoim komputerze, laptopie, smartfonie) kliknij w “przejdź do strony“. Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne, lecz konieczne w celu umożliwienia dopasowania naszych usług do Twoich preferencji. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody prosimy o opuszczenie strony.

Z pozdrowieniami,

Ekipa PL Strefa

 

 

 

‹ › ×
Pl Strefa Logo Copyright 2025 PL Strefa Polityka prywatności Webdesign by Webidea.pl

Lokalizacje

  • Dlaczego u nas
  • Strefa Baltic
  • Strefa Silesia

Skoki w tandemie

  • Skocz w tandemie
  • Skok na prezent
  • Skoki eventove

kontakt

  • Gliwice tel: +48 602 557 757
  • Elbląg tel: +48 793 155 580
  • kontakt@plstrefa.pl
  • Wyślij zapytanie
  • Kalendarz skoków

Informacje i pomoc

  • regulamin
  • RODO
  • zwroty / reklamacje
  • płatności